نتایج جستجو برای عبارت :

Rainy Day

تبریز از کلان شهرهای ایران و مرکز تاریخی آذربایجان است. تبریز شهری است پر از جاذبه و دیدنی که شاید مسافرانش پس از روزها گردش هم نتوانند تمام زیبایی‌های آن را ببینند. شهر تاریخ و فرهنگی غنی و پر شکوه دارد آنطور که از دیرباز مورد توجه پادشاهان و حکام محلی بوده است. 
تبریز را می‌توان در یک کلمه شهری سرد نامید. آب‌وهوایی مدیترانه‌ای و اغلب خشک دارد. در بیش‌تر روز‌های زمستان‌ و پائیز یخبندان است و بارش‌های مکرّر برف و باران این شهر را فرا می‌
نمای موبایل
این قالب ویرایش شده قالب انتظار می‌باشد با این تفاوت که:
1. افکت زیبای بارش باران به این قالب اضافه شده
2. پست زمینه تمام صفحه و زیبا
3.طول باکس پست ها ویرایش و حداکثر آن 450 پیکسل میباشد
لطفا حقوق ویرایستار را رعایت و از پاک کردن لوگوی طراح خودداری نمایید
در صورت مشاهده طراحی قالب های رایگان متوقف خواهد شد!
برای مشاهده کد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید...
ادامه مطلب
The weather is rainy in Shiraz and after three months compulsory staying at home because of my backache, I would like to go to Hafezieh tomb in this nice weather and I can imagine how spectacular is Hafezieh in these moments. I went there and after trying to take some rainy pictures, I talked with my French friend and sent him my videos and pictures. After his expressing his happiness from the rainy weather, he tells me that it is good news and I can realize your pleasure about this rain. He says that the rain comes down once every two days in here (Paris). He sends me a laugh sticker and continues I can guess if you were in here, you would enjoy this weather.

This smile mekes me think and reminds me a few days ago, when I had talked to Samaneh about the kind of air which has left ove
what is this feeling that you seem to be upset like hell that you think that you may never survive this situation, although there is a really powerful and strong feeling inside of you that don't let you cry because you steel have the hope of better life.
Sometimes I think about my future and it's so fantastic and sometimes its like it's been rainy for a week and you haven't seen sun that long that you have forgotten how good it was.
just out of my mind....
what is this feeling that you seem to be upset like hell that you think that you may never survive this situation, although there is a really powerful and strong feeling inside of you that don't let you cry because you steel have the hope of better life.
Sometimes I think about my future and it's so fantastic and sometimes its like it's been rainy for a week and you haven't seen sun that long that you have forgotten how good it was.
Im just so so worried about what's going to happen for me but there's nothing I can do about it:)
دانلود فیلم A Rainy Day in New York 2019 لینک مستقیم
نسخه BluRay Full HD 1080p اضافه شد
نسخه BluRay 1080p اضافه شد
نسخه BluRay 720p اضافه شد
نسخه BluRay 480p اضافه شد
نسخه x265 10bit اضافه شد
نسخه کم حجم x265 اضافه شد

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :92 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Woody Allenنویسنده :مشخص نشده !
امتیاز IMDB :6.9رده سنی :0مشخص نشده !
ستارگان :Timothée Chalamet,Elle Fanning,Liev Schreiber

Fa
En
داستان این فیلم زیبا درباره فردی است که برای زندگی به شهر نیویورک آمریکا می آید، ولی ا
لغات درس شش
PROSPECT 2
|▪️ Village • • • دهکده|▫️ near • • • نزدیک|▪️ city • • • شهر|▫️ mountain • • • کوه|▪️ tree • • • درخت|▫️ flower • • • گل|▪️ sunflower • • • گل آفتابگردان|▫️ job • • • شغل|▪️ weather • • • آب و هوا|▫️ summer • • • تابستان|▪️ wind • • • باد|▫️ fall • • • پاییز|▪️ winter • • • زمستان|▫️ interesting place • • • مکان جالب|▪️ raise animals • • • پرورش دادن حیوانات|▫️ field • • • محوطه|▪️ spring • • • بهار|▫️ hot • • • داغ|▪️ cold • • • سرد|▫️ warm • • • گرم|▪

• شاید هم دوست داشتن شبیه حس بوی نم بارونِ، وقتی اروم اروم به روح و جسمت نفوذ میکنه و بعد خیلی زود تو رو روبروی همون خاطرات خاکیِ خیس خورده تنها میگذاره و اونوقت تو میمونی و یک عمر دلتنگی که حالا با وجود قطره‌های تند شده‌ی بارون دوباره جان گرفته.

پ.ن: آهنگ لعنتی سم اسمیت>< 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا ای

• شاید هم دوست داشتن شبیه حس بوی نم بارونِ، وقتی اروم اروم به روح و جسمت نفوذ میکنه و بعد خیلی زود تو رو روبروی همون خاطرات خاکیِ خیس خورده تنها میگذاره و اونوقت تو میمونی و یک عمر دلتنگی که حالا با وجود قطره‌های تند شده‌ی بارون دوباره جان گرفته.

پ.ن: آهنگ لعنتی سم اسمیت>< 

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا
دانلود فیلم ملاقات در مه با زبان فارسی
دانلود فیلم Meeting in the Fog با لینک مستقیم
دانلود فیلم ترکیه ای ملاقات در مه
کیفیت ۱۰۸۰p فیلم اضافه شد

نام فیلم : ملاقات در مه
ژانر : درام
بازیگران : سارا باهنر, فریدون دانشمند, رامسین کبریتی, پریسا وظیقه دوست
محصول : ترکیه
زبان : فارسی
زمان : ۷۶ دقیقه
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p , ۴۸۰p
فرمت : MKV , MP4
حجم : ۱۸۰ , ۳۸۰ MB
خلاصه داستان : مینا در حال گذرراندن دوران بارداریش
تصمیم می گیرد تا برنامه ای تدارک ببیند تا والدینش
اکثر افراد بر این باورند که نماشویی ساختمان تنها باید در فصل های تابستان و یا اواخر زمستان به اجرا در بیاید و گمان می کنند عملیات شستشوی نما در فصول بارانی یا برفی نباید به اجرا در بیاید. باید گفت این یک باور غلط در میان جوامع است و نماشویی ساختمان در هر فصل می تواند به اجرا در بیاید . نماشویی باعث می شود که جرم و آلودگی ای که به سطح ساختمان نفوذ کرده به طور کل از بین برود و نما به زیبایی اولیه خود برسد. بارش باران یا برف نمی تواند نما را آلوده کن
Autumn representing freedom, leaves instead of being purely green can choose to be yellow, red, brown and orange! I lived among all the other colours of my life, The Blue! That Endless logic which makes me strong and immense.Mankind was born with the first breath, and I, with the most beautiful season of the year.
To distract my mind about news I’ve received within the past 12 hours I was thinking of something good and pleasant memories; It is raining outside, and it reminds me the rainy days of autumn in my country. 
The plenet is on fire! These tiny nanosized zombies attacking people. I can imagine them with the winer ridiculous smile on their faces. While we were worry about how to make the world a worst place to live, Nature was planning an assassination carefully! In its dark
Autumn representing freedom, leaves instead of being purely green can choose to be yellow, red, brown and orange! I lived among all the other colours of my life, The Blue! That Endless logic which makes me strong and immense.Mankind was born with the first breath, and I, with the most beautiful season of the year.
To distract my mind about news I’ve received within the past 12 hours I was thinking of something good and pleasant memories; It is raining outside, and it reminds me the rainy days of autumn in my country. 
The plenet is on fire! These tiny nanosized zombies attacking people. I can imagine them with the winer ridiculous smile on their faces. While we were worry about how to make the world a worst place to live, Nature was planning an assassination carefully! In its dark

پیش نوشت: این کاریه که خیلی وقته می‌خواستم انجام بدم، که بلاگمو مرور کنم و یه سری تفاوت‌های خودم و قلمم و یه سری چیز دیگه رو توش رد بزنم... اما نکته‌ش اینجاست که به درد کسی جز خودم احتمالا نخواهد خورد :)
------------------------------------

دل‌نوشته‌ی ماشینی :)
گذشته، آینده یا حال؟
باید دل سپرد....
مرثیه‌ای برای ایران.. :"
آفرینش‌گری به روش ژرف :)

در وصف کشتی یونانی..
دل‌نوشته‌ای به وقت خستگی..
جملات قصار!

گفتاری فلسفی در باب خوب یا بد بودن روز :))
بازم غر قب
موفقیت Frozen 2 در سطح بین المللی بسیار عالی بوده است ، اما ، همچنین در جهان ، باعث شده است که فیلم دیزنی به دریافت های خوبی برسد.
اولین مجموعه عالی برای فیلم Disney Frozen 2. خیلی جدا از بازی برگشت Cetto La Qualunque و فیلم جدید وودی آلناولین بازی Frozen 2 - Secret of Arendelle یک پیروزی بود. فیلم دیزنی در نخستین روزهای نمایش در ایتالیا بلافاصله 7،674،954 یورو به دست آورد ، و آن را در بین پربیننده ترین فیلم های هفته قرار داد. طبقه بندی دوم ، یا Cetto c'è ، بدون شک برنده است و با دریا
Hong Kongers and tourists are actually warned to brace for rain and chilly temperature once the New Year approaches.
Prepare for your clients\' trip by finding out the Hong Kong travel tips in advance. From Hong Kong Weather to related issues about Hong Kong immigrations, all the important information are covered
New Yr carnivals and fireworks inside the city could face a dampener as an rigorous winter monsoon is expected to sweep southward on the coastline of China??£¤s Guangdong province, as perfectly as Hong Kong when people start their countdown to 2019.offers Office partition with slim top panel and easy set-up for a more comfortable and private workspace. The iCAB partition comes in different colour and size. Shop for the best one for your office now.
The day-to-dayReportMust-read
صحبت درباره آب و هوا در انگلیسی یکی از پر کاربردترین مکالمات به حساب می آید. در اکثر مکالمات روزمره  سر و کار زیادی با مقوله آب و هوا داریم. صحبت کردن
درباره آب وهوا در انگلیسی بسیار راحت تر از آنچه است که فکر می کنید .
در این مقاله درباره مطالب مربوط به
آب و هوا در انگلیسی صحبت می کنیم، با ما همراه باشید:
صفت های زیادی وجود دارد که با آن ها
می توانید آب و هوا را توصیف کنید. بعضی از آن ها از نظر معنی خیلی شبیه به هم
هستند مثل hot و warm
و تمایز و تشخیص
آرام شده ام. خنده را یاد گرفته ام. یعنی سعی میکنم یادش بگیرم. به همه چیز، به همه کس، همیشه...
به همکلاسی هایم میخندم. به استرسشان، به اشک هایشان، به دلخوشی هایشان.
به معلم ها، مادر پدرها، پسرها، همه ی آدم ها. به نقش هایی که بازی میکنند. به غم و شادی و عصبانیتی که از زیر پوسته ی بیرونیشان گاهی بیرون می ریزد.
به عقده هایشان که قوه ی حقارتشان را با تحقیر دیگران تشدید می کند.
می خندم. آرامم.
وقتی دو روز تعطیل میشوی چه کار میکنی؟ خوشحال میشوی؟ برای از دس
Look for products with the Good Environmental Choice tick. It shows that they’ve been independently certified as meeting standards on issues such as air polluting volatile organic compound (VOC) levels, heavy metal content, potentially carcinogenic or ozone depleting substances and recyclable packaging. Be aware that certified paints may no longer meet standards after a tint is added. Consider limewash, milk or plant-based paints that tend to emit fewer fumes but take longer to dry.

BE COLOUR CONSCIOUS 
The choice of colour has an effect on energy usage. A dark room may need more artificial light and increased energy to cool it in summer.
Explore options such as leaving some surfaces natural. Interior and exterior walls in frost-free climates can have clay-based finishes, and porous ma
تبلیغات صدا و سیما طوری است که: همه چیز را فاجعه نشان می دهد! اگر در سیستان و بلوچستان گردو خاک بلند شود، فاجعه است! در خوزستان هوا شرجی شود، یا در شمال باران ببارد، یا در کوهها برف! همه اینها فاجعه است، و تقصیر دولت می باشد! زیرا پیش بینی نکرده و: برای جلوگیری از ان کاری ننموده! در حالیکه مردم خوزستان بارها گفته اند: ما شرجی خود را دوست داریم، و به آن عادت کردیم واگر منظور شما، این است که ترک دیار کنیم، و بجایی که شرجی ندارد برویم، این کار را نخو
Do you know the history
of vacuum cleaners that have existed for over 100 years?
This is a proof of
history.
The incident only a few
hours ago, from that point I just liked cleaning a little bit. It's still hard
to believe, but I encountered a strange event and got to know the history of
the vacuum cleaner. The rainy season,
which is a distraction, has finally opened. However, I still felt that the
long-lasting, moist daily image had not yet passed away, and I could not get a
proper feel no matter what I did. It would be better if it was clean at least
in the room alone ... I turned on the power with the stick-type vacuum cleaner
in my living room, "Elgorapide Lithium".Well, let's start cleaning

Switch on your hand so